Thursday 14 February 2019

BIODATA PENULIS


Assalamualaikum, Good Day, sedikit pengenalan berkenaan diri. Saya Ezatul Marini bt. Mohd Ghazali. Selain menjalankan tugas hakiki sebagai seorang pensyarah Bahasa Inggeris saya juga merupakan penulis sambilan yang telah terlibat dalam beberapa projek antologi seperti:

i. BLUR
ii. PELANGI KEHIDUPAN
iii. CLEAR
iv. KOMPAS KEHIDUPAN
v. MRS. PAPA (DALAM PROSES CETAKAN).

Saya merupakan salah seorang perantis di Akademi Bonda Nor. Saya juga kerap dipelawa untuk memberikan perkhidmatan sebagai Penulis Upahan (Ghostwriter) di bawah jenama Kataba The Writing Den

🌺🌺🌺

Perkhidmatan yang kami tawarkan terdiri daripada:-

- Penulisan Artikel berbilang genre
-Terjemahan artikel BI-BM dan BM- BI
- Menaip semula bahan salinan keras
- Menaip semula bahan audio ke teks
- Copywriting
- Penulisan teks ucapan
- Proofread artikel/ tesis/ manuskrip
- Penghasilan manuskrip fiksyen/ akademik

Maklumat lanjut sila whatsapp saya di wasap.my/+60173790240/ghostwritingservices

Ezatul Marini bt. Mohd Ghazali
Educator/ Ghostwriter/ Author

No comments:

Post a Comment